Spørgsmål og svar
Jeg kan ikke logge ind med mine sædvanlige login-oplysninger?
- Klik på symbolet ”Mine sider”, eller ”Log ind” på et produkt.
- Klik på ”Glemt adgangskode” – og indtast din e-mailadresse. Du får automatisk tilsendt en ny adgangskode til din mailboks.
- Du kan derefter selv ændre din adgangskode. Klik på ”Mine sider” og ”Adgangskode” – udfyld bekræft din nye adgangskode.
Kan jeg tilføje flere brugere til min klinik?
- Ja, det kan du godt. Under ”Mine sider” klikker du på ”Brugere”. Hvis der kun er registreret én person på virksomheden, er denne automatisk ”ordregodkender”. Du kan derefter tilføje flere personer, der bliver ”ordreafgivere”. Hvis en ”ordreafgiver” afgiver en ordre i shoppen, skal ”ordregodkenderen” derefter godkende bestillingen – inden den sendes til Unident. Ordregodkenderen får automatisk en mail om, at der er en ordre, der skal godkendes.
- Ordregodkenderen kan også ændre tilladelsen til ordregiveren, så denne også kan godkende ordrer.
Kan jeg tilføje flere leveringsadresser?
- Ja, det kan du godt. Under ”Mine sider” klikker du på ”Adresser”. Her kan du tilføje flere leveringsadresser, som derefter kan vælges i kassen. Man kan kun ændre adresse inden for samme land.
- Hvis du ønsker at ændre en faktureringsadresse, så kontakt vores kundeservice på tlf.:7021 16 26.
Hvor finder jeg mine tidligere ordrer?
- Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finder du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klik på ”Order ID” for at se hele ordren.
Kan jeg bestille en tidligere ordre igen?
- Ja, det kan du godt. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finder du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Ved at klikke på ”kundevognssymbolet” ud for ønsket ordre kan du hurtigt bestille ordren igen. Hele ordren lægges så i din kundevogn.
Kan jeg nemt bestille produkter fra en tidligere ordre igen?
- Ja, det kan du godt. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finder du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klik på ”Order ID” for ønsket tidligere ordre. Ved at klikke på kundevognssymbolet ud for et produkt lægges 1 stk. af det produkt i kassen. Hvis kundevognssymbolet mangler ud for et produkt, betyder det, at produktet er udgået af vores sortiment og ikke længere kan bestilles.
- Ved at klikke på ”hjerte”-symbolet kan du også føje ønsket produkt til en ”favoritliste”. Du kan også se sikkerhedsdatablade for visse produkter her – klik på dokumentsymbolet ud for ønsket produkt.
Kan jeg se, om min ordre er behandlet/pakket/afsendt?
- Ja, det kan du godt. Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finder du alle dine tidligere ordrer hos Unident. I kolonnen ”Status” kan du bl.a. se, om din ordre er pakket eller afsendt
Hvordan ved jeg, om alle produkter i min bestilling er afsendt?
- Under ”Mine sider” og ”Ordrer” finder du alle dine tidligere ordrer hos Unident. Klik på ”Order ID” for at se info om ønsket ordre. I kolonnen ”Status” kan du bl.a. se, om produkter i din bestilling er pakket, i restordre eller delleveret.
Hvordan opretter jeg en favoritliste?
- Under ”Mine sider” og ”Favoritlister” opretter og redigerer du dine favoritlister. Du navngiver selv dine lister (fx Kølevarer, Engangsmaterialer etc.)
Du kan derefter udfylde dine favoritlister på tre måder:
- Ved at åbne en tidligere ordre og klikke på ”hjerte”-symbolet ud for de ønskede produkter. Når du klikker på symbolerne, kan du vælge, hvilken favoritliste du vil føje produktet til.
- Ved at anvende søgefunktionen. Skriv fx et produkt eller artikelnummer i søgefeltet øverst i webshoppen. Et søgeresultat vises, hvor du kan vælge at lægge produkter direkte i kundevognen eller gemme dem på en favoritliste.
- Når du besøger en produktside i Unidents webshop, kan du altid vælge at lægge produktet på en favoritliste ved at klikke på "hjerte”-symbolet.